Co bychom článkem rádi řekli? Pohon není odšťavňovač - nepoužíváte jej příležitostně dvakrát do roka, když vás přepadne touha po novoročním detoxu. Pohon používáte denně. A poměrně intenzivně.
Spěcháte na zboží z Vaší objednávky?
Sdělte nám to v poznámce, abychom mohli objednávku případně rozdělit na zboží, které je aktuálně skladem a zboží, které zajistíme do několika dnů Vám zašleme dodatečně na naše náklady. Včera bylo pozdě slýcháváme u nás na infolince každý den...
Další možnosti jsou ZASLAT POPTÁVKUvlevo dole nebo DOTAZ PRODAVAČItlačítko vpravo od PŘIDAT DO KOŠÍKU.
Co se u Azpohoňáků aktuálně děje?
Pokud je zrovna pracovní den v době mezi 8.00 - 16.30 hod, tak pro Vás právě vyřizujeme 19 otevřených požadavků a dotazů na naší zákaznické podpoře. Děkujeme Vám za projevenou důvěru. Kousek statistiky: celkem od počátku věků jsme vyřidili / odpověděli na 53631 požadavků. Během dnešního dne jsme vyřídili / odpověděli na 32 požadavků.
Jak si vedeme s GLS?
337 minut - to je naše scóre, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro zásilky sběrné balíkové služby).
Obtěžuje Vás tento informační box?
Mrzí nás to, ale i pro tento problém máme řešení, box stačí zavřít křížkem vpravo od textu a máte na 24 hodin pokoj. Sice nás to bude mrzet, ale škaredě se na Vás dívat nebudeme.
Neustále optimalizujeme nákupní proces a logistiku, díky čemuž pro vás zajišťujeme nejnižší ceny na trhu. Nicméně díky současné situaci naše rada zní: pokud plánujete v blízké době realizovat svůj projekt, rozhodně nečekejte příliš dlouho a využijte mimosezónních slev na pohony a komponenty pro brány.
Jak si vedeme s DHL?
1 239 minut - to je naše scóre pro cargo a nadrozměrné nebo paletové zásilky, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro paletové cargo zásilky sběrné balíkové služby DHL).
Zásuvná karta pro automatické dobíjení akumulátorů pro A824, CR2124, RO1124 a WIL, v případě výpadku elektrického proudu tato karta přepne provoz na záložní baterie.
PS224 - záložní akumulátor pro závory Signo, MBAR a LBAR.
v případě výpadku elekrické energie zajistí přepnutí za záložní akumulátor
při běžném provozu zajistí automatické dobíjení záložních akumulátorů
Záložní akumulátor pro řídicí jednotku CB19, CB17 a CB16. Slouží pro zálohování napájecího napětí pohonu během výpadku hlavního napájení. Vhodný do oblastí s častými výpadky. Včetně propojovacích kabelů s konektory.
Záložní akumulátor (2 ks 12V) pro řídicí jednotku CB19, CB17 a CB16. Slouží pro zálohování napájecího napětí pohonu během výpadku hlavního napájení. Vhodný do oblastí s častými výpadky. Kapacita akumulátorů 2,2Ah.
Záložní blok akumulátorů s dobíjecí kartou, spojovací kabel s násuvnými konektory, vystačí pro cca 10 cyklů.
Kompletní návod PR1 ve formátu pdf
Instalační návod, mechanická i elektronická část. Příručka je ve formátu pdf určena pro tisk (dvě strany formátu A4).