Výhodnější nabídku, než u nás nenajdete.
Našli jste nižší cenu? Klikněte zde a dáme Vám slevu!
Nahraďte „oldschoolové“ píchací hodiny či docházkové knihy moderním řešením. Efektivní docházkový systém automaticky eviduje příchody a odchody zaměstnanců, přerušení pracovní doby aj. Měsíční report následně výborně poslouží jako podklad pro mzdovou účetní. Věděli jste, že až u 82 % firem je finanční návratnost za docházkový systém 1—4 týdny od instalace?
Vybírat můžete z docházkových systémů založených na snímání otisků prstů, rozpoznávání obličeje či standardních na kartu. Většina našich docházkových systémů slouží zároveň i jako přístupový systém, případně jej můžete o něj pohodlně doplnit.
Většina našich docházkových terminálů (A350, FaceDeep3, M3 PRO, M5 PLUS, C2 SLIM a C2KA) umožňuje přístup a nastavení pomocí mobilní aplikace CrossChex dostupné pro Android a iOS, spojení probíhá přes Bluetooth a docházku tak lze plně administrovat, přidávat a odebírat uživatele, měnit práva a nastavení celého terminálu. Aplikace je také určena pro běžné uživatele, kteří mohou pomocí aplikace dveře, bránu nebo závoru otevřít.
S docházkovými terminály dokážeme komunikovat i s pomocí API, SOAP a JSON, používáme scripty psané v PHP a komunikujeme na portech 80 a 5010. Terminály můžou fungovat jako server nebo klient. Je možné vyčítat všechna data, ukládat do externí databáze a pak s daty dále pracovat, pro více informací nás kontaktujte.
Na naší infolince — tel. 530 506 994 a live chatu jsme vám k dispozici každý všední den od 8:00–16:30 hod. Rádi vám rádi poradíme a odpovíme na vaše dotazy.