Výhodnější nabídku, než u nás nenajdete.
Našli jste nižší cenu? Klikněte zde a dáme Vám slevu!
Využijte akční sezónní slevy a nakupujte za výhodné ceny. Jak jsme na tom v této chvíli s objednávkama?
Aktuální vytíženost našeho expedičního skladu je 96 %. Stíháme tedy bez problémů zpracovávat všechny vaše objednávky a těšíme se na další.
Už jste si přečetli náš nový článek "4+1 důvod, proč se vyplatí investovat do kvalitního pohonu"?
Co bychom článkem rádi řekli? Pohon není odšťavňovač - nepoužíváte jej příležitostně dvakrát do roka, když vás přepadne touha po novoročním detoxu. Pohon používáte denně. A poměrně intenzivně.
Spěcháte na zboží z Vaší objednávky?
Sdělte nám to v poznámce, abychom mohli objednávku případně rozdělit na zboží, které je aktuálně skladem a zboží, které zajistíme do několika dnů Vám zašleme dodatečně na naše náklady. Včera bylo pozdě slýcháváme u nás na infolince každý den...
Potřebujete pomoc? Neváhejte využít náš online chat ikona vpravo dole nebo napsat email na [obfuscate_1_|106|106|96|103|103|113|97|58|92|116|107|107|95|103|109|121|40|94|116]. Rádi hovoříte? Zavolejte nám na tel. 530 506 994.
Další možnosti jsou ZASLAT POPTÁVKU vlevo dole nebo POPTAT ZBOŽÍ tlačítko vpravo od PŘIDAT DO KOŠÍKU.
Co se u Azpohoňáků aktuálně děje?
Pokud je zrovna pracovní den v době mezi 8.00 - 16.30 hod, tak pro Vás právě vyřizujeme 22 otevřených požadavků a dotazů na naší zákaznické podpoře. Děkujeme Vám za projevenou důvěru. Kousek statistiky: celkem od počátku věků jsme vyřidili / odpověděli na 56987 požadavků. Během dnešního dne jsme vyřídili / odpověděli na 21 požadavků.
Jak si vedeme s GLS?
316 minut - to je naše scóre, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro zásilky sběrné balíkové služby).
Obtěžuje Vás tento informační box?
Mrzí nás to, ale i pro tento problém máme řešení, box stačí zavřít křížkem vpravo od textu a máte na 24 hodin pokoj. Sice nás to bude mrzet, ale škaredě se na Vás dívat nebudeme.
Neustále optimalizujeme nákupní proces a logistiku, díky čemuž pro vás zajišťujeme nejnižší ceny na trhu. Nicméně díky současné situaci naše rada zní: pokud plánujete v blízké době realizovat svůj projekt, rozhodně nečekejte příliš dlouho a využijte mimosezónních slev na pohony a komponenty pro brány.
Jak si vedeme s DHL?
1 334 minut - to je naše scóre pro cargo a nadrozměrné nebo paletové zásilky, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro paletové cargo zásilky sběrné balíkové služby DHL).
Specialistka na docházky
Potřebujete poradit? Jsem tu pro Vás.
Nahraďte „oldschoolové“ píchací hodiny či docházkové knihy moderním řešením. Efektivní docházkový systém automaticky eviduje příchody a odchody zaměstnanců, přerušení pracovní doby aj. Měsíční report následně výborně poslouží jako podklad pro mzdovou účetní. Věděli jste, že až u 82 % firem je finanční návratnost za docházkový systém 1—4 týdny od instalace?
Vybírat můžete z docházkových systémů založených na snímání otisků prstů, rozpoznávání obličeje či standardních na kartu. Většina našich docházkových systémů slouží zároveň i jako přístupový systém, případně jej můžete o něj pohodlně doplnit.
Většina našich docházkových terminálů (A350, FaceDeep3, M3 PRO, M5 PLUS, C2 SLIM a C2KA) umožňuje přístup a nastavení pomocí mobilní aplikace CrossChex dostupné pro Android a iOS, spojení probíhá přes Bluetooth a docházku tak lze plně administrovat, přidávat a odebírat uživatele, měnit práva a nastavení celého terminálu. Aplikace je také určena pro běžné uživatele, kteří mohou pomocí aplikace dveře, bránu nebo závoru otevřít.
S docházkovými terminály dokážeme komunikovat i s pomocí API, SOAP a JSON, používáme scripty psané v PHP a komunikujeme na portech 80 a 5010. Terminály můžou fungovat jako server nebo klient. Je možné vyčítat všechna data, ukládat do externí databáze a pak s daty dále pracovat, pro více informací nás kontaktujte.
Na naší infolince — tel. 530 506 994 a live chatu jsme vám k dispozici každý všední den od 8:00–16:30 hod. Rádi vám rádi poradíme a odpovíme na vaše dotazy.
Výhodnější nabídku, než u nás nenajdete.
Našli jste nižší cenu? Klikněte zde a dáme Vám slevu!
Vám dodáme pouze ty, za kterými si stojíme.
A dennodenně je využíváme ve váš prospěch.
Objednali jste do 13h? Pak je již zaručeně na cestě k vám.
Od pohonu přes wifi ovladač až po fotobuňku. Stačí si vybrat.
Dotaz nebo řešení problému? Nenecháme vás v tom.