Co bychom článkem rádi řekli? Pohon není odšťavňovač - nepoužíváte jej příležitostně dvakrát do roka, když vás přepadne touha po novoročním detoxu. Pohon používáte denně. A poměrně intenzivně.
Spěcháte na zboží z Vaší objednávky?
Sdělte nám to v poznámce, abychom mohli objednávku případně rozdělit na zboží, které je aktuálně skladem a zboží, které zajistíme do několika dnů Vám zašleme dodatečně na naše náklady. Včera bylo pozdě slýcháváme u nás na infolince každý den...
Další možnosti jsou ZASLAT POPTÁVKUvlevo dole nebo POPTAT ZBOŽÍtlačítko vpravo od PŘIDAT DO KOŠÍKU.
Co se u Azpohoňáků aktuálně děje?
Pokud je zrovna pracovní den v době mezi 8.00 - 16.30 hod, tak pro Vás právě vyřizujeme 15 otevřených požadavků a dotazů na naší zákaznické podpoře. Děkujeme Vám za projevenou důvěru. Kousek statistiky: celkem od počátku věků jsme vyřidili / odpověděli na 57149 požadavků. Během dnešního dne jsme vyřídili / odpověděli na 0 požadavků.
Jak si vedeme s GLS?
302 minut - to je naše scóre, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro zásilky sběrné balíkové služby).
Obtěžuje Vás tento informační box?
Mrzí nás to, ale i pro tento problém máme řešení, box stačí zavřít křížkem vpravo od textu a máte na 24 hodin pokoj. Sice nás to bude mrzet, ale škaredě se na Vás dívat nebudeme.
Neustále optimalizujeme nákupní proces a logistiku, díky čemuž pro vás zajišťujeme nejnižší ceny na trhu. Nicméně díky současné situaci naše rada zní: pokud plánujete v blízké době realizovat svůj projekt, rozhodně nečekejte příliš dlouho a využijte mimosezónních slev na pohony a komponenty pro brány.
Jak si vedeme s DHL?
1 032 minut - to je naše scóre pro cargo a nadrozměrné nebo paletové zásilky, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro paletové cargo zásilky sběrné balíkové služby DHL).
Záložní zásuvný 24 V akumulátor s dobíjecí kartou, v případě výpadku elektrického proudu tato karta přepne provoz na záložní akumulátor, vystačí na cca 10 kompletních cyklů.
určen pro pohony Nice
Záložní zásuvný 24 V akumulátor s dobíjecí kartou, v případě výpadku elektrického proudu tato karta přepne provoz na záložní akumulátor, vystačí na cca 10 kompletních cyklů (MC824H).
určen pro pohony Nice
PR2, PS424 - akupack 14,4V 2200mAh, NiMH. Vhodná záložní baterie pro pohony Nice i Moovo. Použitelná pro pohony Moovo u některých pohonů a malou úpravou. U pohonů Nice lze použít pro pohon WALKY2024, WALKY1024. Pro pohony Mhouse lze využít pro pohon WT1 S, WT2 S. Akupack má výstupní konektor s kabelem.
Další ingormace v souborech níže.
Výrobce
FANSO
Typ
Li-MnO2
Size
2/3A
Voltage DC
3 VDC
Capacity
1500 mAh
Power Capacity
4,5 Wh
Lithium Content
0,3 g
Rozměry
D17x34,5mm
Package
-
Poznámka
Spiral
Série
CR
…
Záložní akumulátor pro pohony řady Boxer. Slouží pro zálohování napájecího napětí pohonu během výpadku hlavního napájení. Vhodný do oblastí s častými výpadky. Sada obsahuje akumulátory včetně propojovacích kabelů s konektory.
Napájecí zálohovaný zdroj s výborným poměrem cena / výkon pro univerzální použití ve slaboproudých instalacích. Obsahem dodávky je zdroj bez akumulátoru, lze dodat různé typy dle použití.
Nabízíme také výkonnější varianty až do 5A výstupního proudu, cena 5.145,- kč bez DPH.
Zdroj v kovové krabici včetně dobíjecí elektroniky pro gelové akumulátory.
Základní parametry
…
BATM016 - záložní blok akumulátorů pro pohony Jet24, Modus, Dynamos, Couper a Linear. Pro připojení k řídicí jednotce Star 224 je potřeba dokoupit elektroniku BAT K2. Pro připojení k řídicí jednotkce Star G8 je potřeba dokoupit elektroniku BAT K3, nebo lze zvolit celý set PR3.
Elektronika pro zálohování řídící jednotky Star G8 (24 V pohony Dynamos, Couper, Modus, Linear a Jet24) pomocí baterie BAT M016. Celý kit elektroniky a baterie potřebný pro zálohování je sada PR3.
Záložní blok akumulátorů s dobíjecí kartou, spojovací kabel s násuvnými konektory, vystačí pro cca 10 cyklů. Tento produkt se již nevyrábí, byl nahrazen novým PR100.
Kompletní návod PR1 ve formátu pdf
Instalační návod, mechanická i elektronická část. Příručka je ve formátu pdf určena pro tisk (dvě strany formátu A4).
Záložní blok akumulátorů s dobíjecí kartou, spojovací kabel s násuvnými konektory, vystačí pro cca 10 cyklů. Určeno pro pohony Mhouse WS200 S a WS200 W a je použitelný pro řídicí jednotku Star G8 a Star G8 NG (24 V pohony Dynamos, Couper, Modus, Linear a Jet24). Příplatek za redukci pro jednotku Star G8 NG je 365,-bez DPH, 441,-Kč - nutno uvést v komentáři objednávky.