Co bychom článkem rádi řekli? Pohon není odšťavňovač - nepoužíváte jej příležitostně dvakrát do roka, když vás přepadne touha po novoročním detoxu. Pohon používáte denně. A poměrně intenzivně.
Spěcháte na zboží z Vaší objednávky?
Sdělte nám to v poznámce, abychom mohli objednávku případně rozdělit na zboží, které je aktuálně skladem a zboží, které zajistíme do několika dnů Vám zašleme dodatečně na naše náklady. Včera bylo pozdě slýcháváme u nás na infolince každý den...
Další možnosti jsou ZASLAT POPTÁVKUvlevo dole nebo POPTAT ZBOŽÍtlačítko vpravo od PŘIDAT DO KOŠÍKU.
Co se u Azpohoňáků aktuálně děje?
Pokud je zrovna pracovní den v době mezi 8.00 - 16.30 hod, tak pro Vás právě vyřizujeme 21 otevřených požadavků a dotazů na naší zákaznické podpoře. Děkujeme Vám za projevenou důvěru. Kousek statistiky: celkem od počátku věků jsme vyřidili / odpověděli na 57363 požadavků. Během dnešního dne jsme vyřídili / odpověděli na 1 požadavků.
Jak si vedeme s GLS?
253 minut - to je naše scóre, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro zásilky sběrné balíkové služby).
Obtěžuje Vás tento informační box?
Mrzí nás to, ale i pro tento problém máme řešení, box stačí zavřít křížkem vpravo od textu a máte na 24 hodin pokoj. Sice nás to bude mrzet, ale škaredě se na Vás dívat nebudeme.
Neustále optimalizujeme nákupní proces a logistiku, díky čemuž pro vás zajišťujeme nejnižší ceny na trhu. Nicméně díky současné situaci naše rada zní: pokud plánujete v blízké době realizovat svůj projekt, rozhodně nečekejte příliš dlouho a využijte mimosezónních slev na pohony a komponenty pro brány.
Jak si vedeme s DHL?
207 minut - to je naše scóre pro cargo a nadrozměrné nebo paletové zásilky, neboli průměrný čas, který potřebujeme na zkontrolování Vaší objednávky technikem na zákaznické podpoře, zpracování objednávky včetně pečlivého zabalení a vyexpedování k přepravci na sběrný kamion (tento údaj platí pro paletové cargo zásilky sběrné balíkové služby DHL).
WA35 - trubkové rameno 5 m, průměr 76 mm, v případě potřeby se zkracuje.
Pro montáž s WIL4 a SIGNO4 je nutné přiobjednat úchyt s výztuhou WA4. Pro montáž s WIDE-M a WIDE-S kromě WA4 ještě navíc WIA00.
Sada obsahuje:
1 ks - trubkové rameno WA35
24 ks - červených reflexních nálepek
1 ks - žlutá ucpávka ramene WA8
Úchyt ramene XBA5 (5.15m), XBA14 (4.15m), XBA15 (3.15m) určen pro starý typ závor SIGNO6, SIGNO6I a WIL6, WIL6I.
(pro spojení více ramen se využívá spojka XBA9).
Rameno závor délky 6 m, rameno 600 cm pro běžné typy závor různých výrobců. Rameno je možné libovolně zkrátit na požadovanou délku.
rameno je dodáváno včetně protinárazové gumové lišty, která zamezí poškození vozidel pod závorou během zavíracího manévru.
použití např. pro závory naše označení RED701, RED801, RED901, RED904, RED905, RED906, Grey6000 a další...
dodávané s reflexní samolepkou a…
Rameno závor, rameno různých délek podle vybrané varianty pro běžné typy závor různých výrobců. Rameno je možné libovolně zkrátit na požadovanou délku.
rameno je dodáváno včetně protinárazové gumové lišty, která zamezí poškození vozidel pod závorou během zavíracího manévru.
použití např. pro závory naše označení RED701, RED801, RED901, RED904, RED905, RED906, Grey6000 a další...
dodávané s…